Voeding voor de geest

Je geestelijke instelling veranderen is niet zo makkelijk. Onplezierige herinneringen of negatieve gedachten maken het volhouden soms lastig. Dat kan de door u gewenste verandering in de weg staan. Vandaar dat ik u daarbij ondersteun. Bijvoorbeeld:

  • Door inzichtelijke gesprekken over de werking van de chakra’s op de diverse lichaamssystemen, zoals de spijsvertering, het zenuwstelsel, de hormoonwerking en op uw geestelijke stabiliteit. 
  • Door samen met u te zoeken naar de meditatievorm die het beste bij u past. U krijgt daarmee sneller energie (om evt. problemen aan te pakken) en u wint aan veerkracht en doorzettingsvermogen.
  • Samen letten we erop hoe ongezonde gedachten of onaangename gevoelens ontstaan. Zoals een 'alles of niets-gevoel', onzekerheid, somberheid, angsten of een te hoog eisenpakket met te weinig ruimte voor mildheid en geduld.
  • Ik bespreek leefstijl-adviezen met u. Adviezen die meehelpen om emotioneel en mentaal in balans te komen én te blijven.


Zo wordt u geestelijke conditie geoptimaliseerd met geduld en een realistisch vallen en opstaan en moedig doorgaan met doorgaan.

Tessa Gottschal.
Zelf-ontwikkeling
U hoeft niet eerst ziek te zijn voordat u gaat veranderen. Of in therapie gaan om uzelf te ontplooien. Waarom tenslotte wachten? Groeien, meer capaciteiten ontwikkelen is spannend en leuk. Nieuwe bronnen in uzelf ontdekken of vrijmaken geeft een enorme stimulans.
Innerlijke rust
Westerlingen associėren meditatie soms met geiten-wollen-sokken-gedoe. Terwijl het meer doet dan leren ontspannen en concentratiekracht opbouwen. Het helpt psychologische vermogens te ontwikkelen en is zeer belangrijk voor de immuniteit.
Meditatie Nieuwsbrieven
Hier vindt u Meditatie-Nieuwsbrieven die u gratis kunt downloaden.
Ons geestelijk ziektemodel
Ons model van de psychische ziektestadia is een vervolg op het model van dr. Reckeweg met zijn zes lichamelijke ziektestadia.
Doorsturen
Stuur deze informatie per email door